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CURSO: PERGUNTAS PODEROSAS EM VENDAS

Perguntas Poderosas em Vendas

CURSO: PERGUNTAS PODEROSAS EM VENDAS

Research indicates that in typical business interactions, customers share only 20% of what they really think. It is a behavior that results from a still immature confidence in their relationship with the customer, from a probable attempt by the customer to protect himself from some negative pre-trial, or to avoid putting himself in a weak position in a future phase of the buying process - in negotiation, for example.

Neste cenário danoso aos negócios, principalmente em vendas de média e alta complexidade em que informação de qualidade é um elemento crítico, o profissional de vendas pode fazer uso de uma ferramenta altamente eficaz: Perguntas Poderosas.

Objective

O Curso Perguntas Poderosas em Vendas irá conscientizar e desenvolver as habilidades dos Profissionais de Vendas em elaborar e sequenciar perguntas “poderosas”, e mitigar e tratar as objeções naturais num processo de vendas.

Methodology

Presentation of concepts and many practical exercises so that the participant gets the most out of learning.

Target Audience

Este curso foi especialmente desenhado para Profissionais de Vendas (executivos/gestores) imersos num ambiente de média à alta complexidade do B2B (business-to-business).

Ao final deste curso, no mínimo, você será capaz de

  • Lead mutually beneficial sales conversations with any customer
  • Create business opportunities
  • Make more productive use of time, yours and your customer's
  • Mitigate and deal with objections
  • Accelerating the sales cycle
  • Get better margins and sales volume

Programmatic Content

  • Logical Basis | Learning Objectives
  • Perguntas Poderosas em Vendas | Introdução
  • Architecture and Planning of Powerful Question
  • Powerful Questions about BANT and other Acronyms
  • The Art of Powerful Question Sequencing
  • SPIN Selling Methodology | Overview
  • Objections on Sales
  • Method and Scripts for Handling Objections
  • Practical exercises of the concepts with real cases of the participants
  • Lista com dezenas de Perguntas Poderosas em Vendas

Additional Information

  • Disponível nos formatos Presencial e VILT (Virtual Instructor-Led Training)

  • Digital Certificate for participants

  • Acesso às ferramentas de análise e planejamento

  • Livro didático

  • Sending Knowledge Capsules after training (weekly e-mail for up to 90 days)

  • Gamified test after 30 days of workshop

  • Duração de 08 horas em 01 dia (presencial) / 4 sessões virtuais de 120 min, com tarefas entre as sessões

  • Português/Espanhol